tisdag, november 23, 2010

Resten av tårtkalaset

Här kommer bilderna från resten av tårtorna.
Tyvärr var det lite mobbning, hehe (eller taktik) och resterande skapelser innehöll nötter eller mandel vilket jag helst inte ska knapra på.

























Tårta med mördegsbotten, björnbärssyltsgrädde och mandelmaräng.
























Macarons!! och macarons. Med polkafyllning.
























En kall tårta som jag dekorerade.
Mandelmassabotten och någon sorts chokladöverdel. Massor av choklad, grädde och smör och sånt tror jag. Fråga Annika vet ja. Det var hennes kille som bakade den och den första.























2 kommentarer:

  1. ville bara säga hej och att din blogg är så himla fin! och i helgen ska jag försöka få min man att vi ska baka cupcakes!

    SvaraRadera
  2. Tack, vad söt du är! Det tycker jag verkligen att ni ska göra :)

    SvaraRadera