onsdag, december 31, 2008

Mitt bloggår

Okej. Här kommer länkarna på mina egna favoritinlägg i år. Ja, kanske lite egoistiskt, vad vet jag. Detta är i alla fall mitt bloggår 2008.

Sjuttiosex
- När jag bakat skitmånga muffins.

Delfin
- Fick ett märkligt mail från en delfinklubb.

Den första rebusen!
- Den första rebusen, varken mer eller mindre.

Tänk om
- En liten önskan.

Superbloggarveckan
- Reglerna i min och Amandas superbloggarvecka.

Boka en bok
- Min muffinsbok blev klar.

Oj,oj.
- Jag bytte klubb. Fantastiskt osmickrande bild.

Inbjudan
- Min studentinbjudan. Lite oseriös text kanske.

Begåvningsreserven
- När jag inte kunde pumpa min cykel och blev blond på riktigt.

En rebus till
- Min bästa rebus. Inte den svåraste. Bara den bästa.

Den där dagen
- När jag slog iväg en rosa boll.

Muffins
Det var en av dessa som gav mig rabatt på minneskortet.

Spökreklam
- Roligaste reklamen jag sett.

Bertil Falukorv
- Första dagen på Forsman & Bodenfors.

Måndag
- När jag köpte mitt första busskort.

Tanden
- När jag bet på en gaffel och dödade en tand.

Söndag kväll
- Snyggare har ni aldrig sett mig.

Megan
- Sötaste youtubefilmen med smink-Megan.

Hjärnverksamhet noll
- Det där med foten ni vet.

Kött
- Äckliga lunchmail

Vener
- När jag inte fick lämna blod.

Jesper
- När Jesper kom på att han hade dålig sångröst.

Ett år
- Firerier.

Ny väska
- Onödigt inlägg.

Datornördseffekten
- När fyllde jag 50?

Snygga porer
- Nej, det är ingen smart raggningstaktik.

Power of love

- Den lilla filmen.

Tävling
- Ingen gissade rätt...

Tiger Lou
- Typ det fräckaste.

Strangers in the night
- När mackan kom in i mitt liv.

Mina flickor
- Hannes, Christian och Victor.

Intervju med kvinnan
- En trevlig, personlig intervju med mig själv.

Fan vad långt det blev. Detta blev ju längre än det förra. Jag lovar att aldrig skriva såhär långt igen. Det ska bli mitt nyårslöfte i år.

5 kommentarer:

  1. inte okej långt! jag orkade inte ens kolla på alla. men jag tror jag har läst dem innan, hehe

    SvaraRadera
  2. haha sa javla bra!
    gott nytt ar pa dig anna!

    SvaraRadera
  3. sv:bloggläsare ska det stå, he he.

    nu har jag något att göra i dag, jösses vilket maffigt inlägg!

    SvaraRadera
  4. Ja, kanske lite egoistisk. Men jag har precis samma tanke till min bloggs första födelsedag. Så det är okej, för mig i alla fall. :D

    SvaraRadera
  5. Anonym8:23 fm

    Ja, troligen sa det ar

    SvaraRadera