onsdag, december 03, 2008

Rebus

Kör hårt!

11 kommentarer:

  1. Crussoe12:03 em

    Tomtebloss. Även om jag är väldigt osäker på slutgrejen. Nåja, det får vara så.

    SvaraRadera
  2. Crussoe12:04 em

    Sheriff star? är det så slutet är?

    SvaraRadera
  3. Tomteröstar.... men vad betyder det?

    SvaraRadera
  4. den sista är SS, Secret Service

    SvaraRadera
  5. Crussoe2:04 em

    Ah, då kan jag lugnt luta mig tillbaka. Tack Andréas.

    SvaraRadera
  6. Pontus :D2:17 em

    Jag kunde inte denna heller hahaha :D jag är nog sämst

    SvaraRadera
  7. Anonym2:56 em

    Är det TE i kaffekoppen ?

    SvaraRadera
  8. Oj, jag är lite dum tror jag. Eller bara blind. Jag trodde den sista bilden var Manchester United... så det blev att allt slutade på blomman. Kunde gått.

    SvaraRadera
  9. haha, amanda! näst sista bilden är ingen blomma

    SvaraRadera
  10. haha, Amanda! Tomtebloss är rätt!

    SvaraRadera
  11. Victor5:38 fm

    Buuuu, detta var ju kasst! Anna jag vet inte vad du dricker for typ av te!?

    SvaraRadera