tisdag, oktober 21, 2008

Ett år

Idag firar jag och Jesper ett år. Det kommer att firas ungefär lika mycket som när min katt hade namnsdag. Just det, han heter Tiger och har inte ens någon namnsdag. Ungefär så är läget. Detta beror inte på att vi är helt okänsliga och skiter i allt som har med firerier att göra. Oj nu såg det ut som jag skrev frierier. FIRERIER, eller vad fan heter det? Firande kanske. Jaja, läget är iaf som så att Jesper pluggar på chalmers och har sin första tenta på fredag. Därav väldigt lite Annatid i veckan. Men vad sjutton. Jag tar nog en sväng förbi chalmers ikväll. Man måste faktiskt få pussas lite när man firar ett år!

3 kommentarer:

  1. Anonym3:48 em

    (asgarv) det roliga är att på min dator är det vitt i mitten... jag har ingen aning om vad jag har gjort! (dumförklara mig inte..haha) ;D men tack för rådet ändå! om jag kommer på hur man gör ska jag ändra :P

    SvaraRadera
  2. Helt rätt, det måste man faktiskt! Söta :)

    SvaraRadera
  3. Anonym8:21 fm

    Pussas är ju aldrig fel, liten paus i pluggandet ger mera syre till hjärnan. Annatiden blir säkert bättre nästa vecka. Nu i helgen är det kanske tenta-party som gäller, men där kan du kanske smyga in. puss på dig :-)

    SvaraRadera