tisdag, oktober 28, 2008

datanördseffekten

Jag har gått och fått kalla händer. Ni vet sådär som man får när man suttit vid datorn i några timmar för mycket. Oftast är det högerhanden som drabbas värst. Hur fräckt är det här liksom. Förutom isfingrar har jag en kropp som varierar mellan 30 och 45 grader ungefär. Känner mig som värsta klimakterietanten. Som om inte detta vore nog sitter jag här med mina kalla händer och klimakteriekropp och lyssnar på avslappningsmusik. HALLÅ, när fyllde jag 50?!

5 kommentarer:

  1. Anonym4:49 em

    Funderar jag också över ibland, när jag verkligen längtar till På spåret ska börja igen..

    Förresten kommenterar jag jättebra nu!

    SvaraRadera
  2. Du är lätt bäst på att kommentera Amanda!

    SvaraRadera
  3. Anonym5:22 em

    Amanda är den enda som kommenterar. Och jag då.

    SvaraRadera
  4. Anonym5:37 em

    Ibland kommenterar även "Anonym" som en vanlig människa. Det är jag som är den riktiga Ano Nym

    SvaraRadera
  5. Anonym5:42 em

    Jaa, jag är bäst! Fast Anna, det handlar om att ge och ta. Min blogg har potential, jag känner det!

    Vem är Ano?

    SvaraRadera