tisdag, oktober 21, 2008

AlbinoAnna

När jag vaknade i söndags hade all min brun/grå/gula färg försvunnit. Från att ha sett någorlunda respektabel ut till att folk skriker AAAAAAHH när de ser mig. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Känner mig fasligt oattraktiv. Allternativen är väl brun-utan-sol eller solarium. Men brun-utan-sol känns lite overkill, troligtvis skulle jag sluta som en morot och folk skulle skratta åt mig istället för att skrika. Solarium känns inte heller så bra, jag vill ju inte se ut som 50 när jag inte ens fyllt 20. Förhoppningsvis överlever jag dagens I-landsproblem ändå, även om det känns lite tufft just nu.

Seriöst. Halva ansiktet är ju kritvitt..

4 kommentarer:

  1. Anonym10:44 fm

    ACO's brun-utan-sol som säljs på apoteket ger faktiskt en brun färg, istället för en orange. om du nu inte kommer över "I-landproblemet"... wich I don't. :) tips. gillar din design förresten, önskar jag kunde åstadkomma nåt sånt själv. haha :) ha en fet dag.

    SvaraRadera
  2. Bra tips, tror dock inte jag kommer gå över till den mörka sidan.. hehe. Designmässigt tror jag på enkelhet. Inte massa konstiga bakgrundsfärger och sånt!

    SvaraRadera
  3. Anonym12:05 em

    Hej!
    Mitt namn är Henrik och har fått din blogg- adress från ditt inlägg på Kenzas.se. Vi är 2 studenter på Jönköpings högskola som gör en undersökning om Kenzas läsare. Kön, ålder, intressen osv.
    Vi undrar om du skulle kunna tänka dig att vara med i denna undersökning. Om så är fallet, skicka din e- mail- adress till undersokningkenza@hotmail.com. Du kommer därefter få en enkät från oss med frågor som vi vill att du fyller i och skickar tillbaka. Vi vill understryka att detta är en undersökning på initiativ av mig och min kurskamrat och att Kenza själv INTE har någonting med denna undersökning att göra! Vi vill också nämna att vi inte kommer att lämna ut din e- mail adress till någon annan utan alla dina uppgifter kommer att behandlas med största sekretess!
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  4. Anonym8:27 fm

    Tycker du är mycket färgstark!

    SvaraRadera