onsdag, oktober 01, 2008

Jungle Drum

Löven har ändrat färg, Herr Gåman har fått en fru och mitt busskort är slut. Vi går mot nya mörkare tider. Framtiden tar oss med storm, för visst går det fort. Trots kortare dagar, mer regn och nya busskortsinköp känner jag mig rätt så hemma. Jag gillar hösten. Jag gillar när man kan sitta inne och mysa utan att få dåligt samvete. Jag gillar när serien är igång. Jag gillar när alla bra program börjar igen. Jag gillar när man kan ha gummistövlar utan att det ser konstigt ut. Jag gillar hösten, så är det bara.

3 kommentarer:

  1. Anonym2:50 em

    Början på hösten är underbar! men sen kan det bli lite tjatigt med allt mysande :-) nej kanske inte det men.... om det regnar fööör mycket så att gummistövlarna blir blöta varje dag! då läntar jag till våren som är min favorit årstid!

    SvaraRadera
  2. Ja så är det nog. Man vill ju ha fint väder.

    SvaraRadera
  3. jag sa t.o.m på min presentation för mi nya klass att ja gillar hösten mest :D

    SvaraRadera