onsdag, februari 25, 2009

tidig morgon och pappajobb

Idag är jag på pappas jobb och jobbar lite. När man jobbar här går man upp svintidigt. Uppenbarligen. Jag är defenitivt inte van vid att gå upp tidigare än halv åtta så när klockan ringde kvart i sex i morse trodde jag att det var ett skämt. Klockan var något på fem.
Just nu sitter jag och skriver små lappar med konstiga namn på saker som jag inte riktigt förstår. Jag är så trött att armarna inte jobbar med mig. De är som döda fiskar eller något. När man har en handstil som en lågstadieelev från första början hjälper det inte att vara trött. Det är då ett som är säkert. Förhoppningsvis kan någon tyda mina bokstäver.
Sist men inte minst. Bilden. Tog den ungefär en minut efter att jag vaknat i morse. Vet inte varför och minns inte så mycket av själva händelsen. Misstänker att jag bara ville ha bildbevis på hur tidigt det var. Innan jag insåg att en bild inte ger något bevis på hur mycket klockan är.
Morgonfrisyr hade jag i alla fall för en gångs skull.

4 kommentarer:

  1. jag diggar dock din frilla du langar på morron kvisten.
    tänk på oss som alltid är uppe innan halv 8 :(

    SvaraRadera
  2. Anonym10:37 fm

    Hur fan sover du för att få håret sådär? vrider och vänder på dig som en tok?

    SvaraRadera
  3. Känns lite motsägelsefullt att lägga upp denna bilden när jag häromdagen skrev att jag inte har så konstig morgonfrisyr.
    Jag tror en bidragande orsak kan vara att jag inte hade tvättat håret på några dagar. Sen sov jag med inbakad fläta innan allt hår hoppade ur den.

    SvaraRadera
  4. Anonym1:14 em

    pigg och glad på träningen ikväll då, lilla Anna

    SvaraRadera