tisdag, februari 17, 2009

balsam

I morse när jag försov mig sådär mycket och allt var tokigt gjorde jag en liten miss. Jag hade lite orent hår och skulle duscha. Glömde dock schampot och körde endast på balsam. Herregud, det är ju som att slänga på olja på en pizza typ. Eller nä. Dålig liknelse. Men okej, det är som att lägga på smuts istället för diskmedel när man ska diska. Detta misstag märkte jag efteråt när jag skulle kamma håret. Och då hade jag verkligen inte tid att hoppa in i duschen igen. Så jag struntade i det och flög ner till tåget. Till min stora förvåning har jag idag lite fluff i håret. Det ligger inte spikrakt längst mina kinder och skapar min traditionella "död katt look". Kanske borde strunta i det där med schampo i fortsättningen..

4 kommentarer:

  1. Anonym7:18 em

    Haha. Charmigt. :]

    SvaraRadera
  2. Anonym8:25 em

    fast att köra utan balsam ska ju va bra..typ att man bara har det i topparna, för att håret blir fett fort annars

    SvaraRadera
  3. Anonym8:30 em

    jag förstod inte riktigt heller vad som hände och det som jag skrev är totalt och alldeles obegripligt för alla. Det få så vara för jag hoppas att min dator på jobbet läser det gång på gång och blir ledsen. Egentligen ska inte själva datorn bli ledsen utan mer programmet.

    Min twitter såg så skev ut att jag tog bort den. Den ska dock upp igen.

    SvaraRadera
  4. Anonym9:54 em

    Haha. Bästa kommentaren. ;D

    SvaraRadera