onsdag, februari 25, 2009

Rebus

En efterlängtad och tråkigt långsökt rebus från mig till er.

9 kommentarer:

  1. Anonym1:23 em

    Namnteckningen ja, hon sa inte ens till mig att den skulle vara på körkortet. Bara gav mig en penna och sen skötte handen resten. Hjärnan fattade först några minuter senare! haha.

    SvaraRadera
  2. Anonym2:24 em

    lessen... för sjuk för att orka tänka

    SvaraRadera
  3. Anonym2:28 em

    Okej en riktigt långsökt gissning...Morgontrött!
    En MOR, Bin Laden är GONE minus E plus ett T och RÖTT. Vad tror du om det?

    SvaraRadera
  4. Anonym4:20 em

    Fan jag är rätt dålig på rebusar. Jag har inte löst många av dina. Fast det är roligt att få en aha-upplevelse när andra har löst dem också! Nu ska jag baka ett av dina muffinsrecept!

    SvaraRadera
  5. Anonym8:21 fm

    Om det är som Åsa säger skulle jag vilja klassa henne som ett geni. Till dig Åsa: Hur faa-aan kunde du komma på GONE?

    SvaraRadera
  6. Mormor lade..e..t min mormor Adele

    SvaraRadera
  7. Anonym10:30 fm

    Jag säger det igen. En skev hjärna. Men annars är mitt trix att går på den emotinella lösningen eller magkänslan, jag önskar han var GONE.

    SvaraRadera
  8. Du är nog ett geni Åsa. Jag skulle vilja se mig själv lite som ett geni också som kommer på en sån här konstig rebus.
    Men om någon annan gjort den hade jag aldrig i hela världen kommit på svaret.

    SvaraRadera
  9. Anonym10:58 fm

    Geni tror jag inte...men tackar. Det är faktiskt första gången. Hejpådig!

    SvaraRadera