lördag, februari 21, 2009

duschfrillan

Vi har sett det förut. Bloggare som lägger upp bilder på sin morgonfrisyr. Kan ofta se väldigt skojigt ut. Jag älskade när Alex Schulman gjorde det, innan han rakade av sig håret. Själv har jag begåvats med typ tre väldigt väldigt raka hårstrån. Detta betyder att min morgonfrisyr ofta ser ut som min dagfrisyr. Däremot brukar min duschfrisyr se väldigt märklig ut. Jag bjuder er alltså här med på min duschfrilla.

Varför jag duschar innan jag ska åka och spela match? Det är en helt annan historia som kan ha något med skrock att göra. Lite osäkert där.

3 kommentarer:

  1. Anonym6:15 em

    snyggt..

    SvaraRadera
  2. Anonym6:21 em

    känner mig träffa i sammanhanget...

    SvaraRadera
  3. Hihi, ja. Men det gör inget. Jag tycker det är skojigt.

    SvaraRadera