onsdag, februari 11, 2009

Serien

Igår kväll kom min pappa fnissandes in till mig och visade mig denna serie. En fin skapelse jag gjorde någon gång när jag var liten. Den handlar om Elisabet som ska äta mat och sedan ramlar hela bokhyllan. Ja. Precis så. Den är ganska rolig faktiskt, lite oväntat att bokhyllan ska ramla bara sådär.
Nu ska jag skriva 22394943024 adresser på kuvert.

Okej, vi kör en liten översättning här då.
En flicka hon heter Elisabet.
"Så skönt med promenad."
"Elisabet"
"Jag kommer"
Elisabet ropade hennes mamma.
Elisabet kom dom skulle äta mat
Dom blev jättemätta
"Jag är mätt"
"Jag med"
PANG BRAK
"Va var det"
Hela bokhyllan ramlade
"Ojdå"
SLUT!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. som tur är hade jag mens nyss så barn är det inte... =)

    SvaraRadera
  2. Anonym3:12 em

    bra skit det dar. haha tank va pahittig man va en gang i tiden ;D

    SvaraRadera