fredag, februari 27, 2009

Frågestunden

Alla stora bloggar har ju frågestunder ibland. Eftersom min blogg är lagom liten har jag liksom inte riktigt känt att det varit nödvändigt. Men nu tänker jag att det finns många roliga människor där ute. Människor med roliga frågor. Jag älskar roliga frågor. Även om jag känner er rätt så bra så kanske det är något kul ni vill fråga mig. Nej. För att inte detta ska bli jättepinsamt och jag inte få några frågor alls skriver jag några frågor till mig själv. Okej. Jag skriver jättemånga frågor till mig själv. Nu kör vi. Bästa frågan får pris!

19 kommentarer:

  1. Hej du snygga kvinna. Hur kommer det sig att du har en penna på glasögonen?

    SvaraRadera
  2. Varför har du glasögon när du har bra syn? pucko.

    SvaraRadera
  3. Vem skulle du bita i rumpan, Alex Schulman, eller Daniel Westling?

    SvaraRadera
  4. Kommer Victoria heta Westling när hon och Daniel gifter sig?

    SvaraRadera
  5. Anonym12:52 em

    Hur många kuddar har du i sängen?

    SvaraRadera
  6. Anonym12:53 em

    Vad använder du för skönhetsprodukter?

    SvaraRadera
  7. Anonym12:53 em

    Hur länge kan du gå i ett par trasiga skor?

    SvaraRadera
  8. Vilken Mikael; Nykvist eller Persbrandt?

    SvaraRadera
  9. varför tar du alla kort med webcam? =))

    SvaraRadera
  10. vilken är din favoritfisk?

    SvaraRadera
  11. kommer du ihåg känslan när du lärde dig cykla utan att pappa höll pinne i pakethållaren?

    SvaraRadera
  12. ska du me på wow?

    SvaraRadera
  13. kollar du på terminator nu?

    SvaraRadera
  14. hur ser en "vanlig" dag ut för dig?

    SvaraRadera
  15. varför stälelr du frågot till dig själv?

    SvaraRadera
  16. kan man sträcka tungan? isåfall, har du gjort det?

    SvaraRadera
  17. När blir nästa besöksmarathon?

    SvaraRadera
  18. Anonym12:15 em

    har du världens bästa lillasyster?
    eller okej, de var ingen fråga, det var mest ett faktum.

    SvaraRadera
  19. Anonym2:59 em

    Om en manlig prostituerad och en kvinnlig prostituerad av en slump träffas på stan (båda ovetandes om den andras yrke), missförstånd uppstår och diverse tjänster genomförs. Vem är då skyldig att betala, när båda förväntar sig lön?

    SvaraRadera