torsdag, februari 05, 2009

sjusovarn

Jag har funderat lite. Ni vet att man kan vara en sjusovare. En sjusovare är någon som sover länge. Men ärligt talat. Sover man till 7 sover man inte så jättelänge. Om det inte är 7 på kvällen då. Men 7 på kvällen är ju 19. Kanske sover man som en sjua? Det har hänt mig några gånger. Men jag vet inte riktigt. Det går inte ihop på något vis. Får fortsätta fundera lite till tror jag.

Idag på tåget var det förresten en tant som lät precis som Mia i Mia och Klara. Hon pratade i telefon och sa massa konstiga saker. Det tyckte jag var roligt. Hejdå.

3 kommentarer:

  1. Anonym11:42 fm

    He he det är på gång att vidga sidebaren så att hela twitter-widgeten syns, men det är lite svårt för mig.

    Men skaffa det, det är skoj!

    SvaraRadera
  2. Anonym12:07 em

    Hi hi, är inte sjusovaren ett djur?

    SvaraRadera
  3. Anonym12:31 em

    Inte så lätt att veta. Antog att du inte hade googlat det.

    SvaraRadera