söndag, februari 01, 2009

nageltricket

Mest för att underlätta vissa saker nu när jag inte äger någon röst. Frågan är bara hur jag ska göra på matchen i eftermiddag. Ja och nej är väl inte ord jag brukar skrika på plan direkt. Och inte är det någon som frågar mig några ja eller nej frågor heller. Kanske kan jag psyka motståndarna och köra upp fingrarna i ansiktet på dem. Så kanske de får beslutsångest.
"Ska jag skjuta?" (mina fingrar hoppar fram och tillbaka) Ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej... Tillslut kommer hon inte fram till något och springer rätt in i sargen.
Kan funka.

Ja, jag har pyjamas på mig. Och nej, jag har inte kammat håret.

3 kommentarer:

  1. Anonym2:48 em

    Halloj!

    Är det vettigt att träna när du har något fuffens i kroppen?

    jag tror jag lider av samma sak som du gör, inget skoj alls det.

    Jag åker den 28feb, så än har jag inte åkt. Däremot är jag lite frånvarande eftersom jag försöker fixa den "nya" bloggen. Det tar tid för mig, jag är sämst.

    SvaraRadera
  2. Anonym2:55 em

    Apropå naglar. Kan du inte sno Ebbas nagellack till mig? Smuggla ut det. (:

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som att du har bettskena

    SvaraRadera