tisdag, april 19, 2011

En måndag i bilder

Tänkte visa något annat än vad jag bakar. Så därför tänkte jag att ni skulle få följa med mig en dag. Och igår tog jag kort på saker jag gjorde. Heja heja.

Linn= min kusin
Eva-Karin= min morbrors sambo
Julius= min kusin

Hej då säger Linn.

Sen stod jag och min cupcake courier och väntade ett litet tag.
Lalalala. Skulle ta kort på tågskylten men den verkade go crazy precis när jag fotade.
Sen kom jag till jobbet, kopplade in min dator och.. twittrade lite. Och jobbade lite såklart.
Till lunch åt jag linssoppa. Det är lite skralt i kassan så linssoppan som kostar typ 5kr portion är perfekt. Kan lägga upp receptet någon dag.
Sen blev jag lite sur på mitt nagellack som inte gick att få upp. Så nu står det här bredvid mig och retas.
Sen bjöd jag på chokladcupcakes som jag och Linn hade bakat.
Och sen fick vi in ett påskägg med massa godis. Nam nam nam. Jag föll för frestelsen. Men det får man.
Sen lämnade jag över ett paket och åkte hemåt. Promenerade från pendeln.
Det var fint ljus ute.
När jag kom hem märkte jag att mina strumpbyxor gått sönder. Tråkigt tyckte jag. När man bara använt dem en enda dag.
Till middag åt jag kyckling och klyftpotatis med god sås osv. Det var väldigt gott. Kändes somrigt.
Samtidigt spelade Linn spel på Eva-Karins iphone.
Enda bilden jag var med på. Tyvärr. Eva-Karin läser upp något på en lapp till Linn som tar kort istället för att lyssna.
Efter det tittade jag, Linn och Julius på trollkarlens lärling. Jag somnade lite men tyckte ändå att den var lite mysig. Tror jag. Oklart.
Sen var det dags att packa ihop mina grejer. Jag åker till Göteborg redan idag och väskan behövde packas.
När den var packad gick jag och la mig.
Slut på dag.

2 kommentarer:

  1. Kul att se din dag! Och det där med strumpbyxor tycker jag alltid händer, aldrig att ett par som var hela på morgonen är hela på kvällen xD

    SvaraRadera