måndag, maj 25, 2009

zombie

Jag hade tänkt skriva. Hej det är jag som är Zombie Gustafsson och lägga upp en bild på en zombie.

I mitt huvud är en zombie en tröttis liksom. Ni vet. Man säger så, jag är trött som en zombie. Eller ja.


Ni fattar.


I alla fall så googlade jag zombie och det kom bara upp läskiga bilder som gjorde att jag ville gråta typ. Hehe, nä men nästan.

Har ni förresten sett att man kan välja färg på bilderna och vad man vill ha för sorts bilder och sånt?

Såg det i förra veckan. Lite kul ändå.

Nu ska Zobbie Gustafsson zykla till jobbet.





UPPDATERING EN SEKUND EFTER!!!!

Är inte detta det sjukaste då eller?
Går in på twitter och där är det zombiegrejs något. 4 timmar sedan också. Herre.
Hejdå.

1 kommentar:

  1. Jag trodde att det var du som matade katten när jag först såg den.

    Du kanske är en övernaturlig Zombie som känner på sig vad som är "rätt" att prata om - tänker på det där med twitter-zombie-grejen..

    SvaraRadera