fredag, maj 08, 2009

Trucki

I'm off. Hörs i eftermiddag vänner!

Jag ger er ett skämt jag fick på mailen. Det är roligare om man säger den högt.

Ett plan hade kraschat och alla överlevande hade simmat till en öde ö. Det var ett gäng tyskar, några engelsmän och en japan. Efter några dagar började tyskarna organisera upp arbetet på ön.
En av tyskarna sa:
- I m the minister of finance.
Och en annan sa:
- I m the minister of defense.
Efter ett tag hade alla personer fått ministerposter utom japanen som verkade lite deppig. De andra märkte det och en kom på en idé:
- You could be the minister of supplies!
Japanen blev kanonglad och sprang rätt in i skogen och försvann.
Efter några dagar blev de andra oroliga och bestämde sig för att gå in i skogen och leta efter honom. Allihopa gick in i den mörka hemska skogen och helt plötsligt hoppade japanen fram och skrek:
- SUPPLIES!!!!

8 kommentarer:

  1. Anonym7:20 fm

    Spännande och roligt! vill gärna höra fortsättningen på historien!

    SvaraRadera
  2. Nu hoppas jag vid gud att den anonyma ovanför (nedanför?) är ironisk! Annars måste du kolla upp IP-numret annat så att du vi kan ringa NASA och berätta att vi har fått en utomjording hit till jorden och att den saknar logik och humor.

    Nåja!

    SvaraRadera
  3. Okej, vilken kass svenska det blev. annat= ANNA. "Vi" ska inte stå där, det ska bara stå "du".

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Sant man ska läsa den högt :)

    SvaraRadera
  5. haha, jag började dock skratta här på jobbet när ja läste dne tyst:D
    håller men crussen angående anonym...

    SvaraRadera
  6. Martin S4:48 em

    du får inte posta sånt anna, du vet att jag inte klarar av din humor! hejs

    SvaraRadera
  7. Jag körde denna högt för alla på fysiken. De mesta skrattade, den var faktiskt rolig (:

    SvaraRadera
  8. Anonym7:27 fm

    Klart jag var ironisk Suplajs!!! man har väll humåål.

    SvaraRadera