lördag, maj 23, 2009

Solarn

Jag ligger ute och solar lite.

Dock väldigt oeffektivt. Jag blir så varm och trött på skiten hela tiden så jag hittar ursäkter att gå in. Typ.

"oj, jag måste nog gå in och hämta min ipod."
"nej vad törstig jag blev"
"hm, jag har inte bloggat än"
"oj, vad sugen jag blev på att spela gitarr"
"nämen, undrar vad det kan finnas för roliga bilder på katter på google"
"hur var det nu man gjorde för att byta RC?"
"undrar hur snabbt jag kan springa in från stolen"
"undrar om vi har lite choklad i skåpet"
"nu måste jag nog se om jag har blivit brun i spegeln"
"vilken musik har jag på mackan just nu?"
"har vi fått post?"
"vart la jag gladiatorkorten?"

Lite såna livsnödvändiga frågor jag måste kolla upp här inne.

2 kommentarer:

  1. Tobias6:20 em

    Hur man byter RC undrar jag fortfarande efter snart tre år.

    SvaraRadera
  2. Tungan rätt i mun :-) köp en pool!!!!

    SvaraRadera