torsdag, maj 28, 2009

hjälp mig

Okej. Nu glömmer vi gårdagen.

Jag skulle kunna behöva lite hjälp. Det är nämligen så att det kommer ske en utmaning på fredag. Jag och min kära vän, arbetskamrat och innebandykollega Fredrik Persson ska lyssna på samma låt hela dagen på trucken. Jag väljer hans låt och han väljer min.
Ni fattar.

Så. Vilken jävla jättedålig låt ska jag låta honom lyssna på hela dagen så han ger upp och jag vinner?


Jag tänkte göra en fuling först och ge honom bonustracklåten med the cardigans. Men det kändes lite fult. Den är bara 20 sek.

5 kommentarer:

  1. Oh. Oh-Oh, jag har det!!Ooooh vad jag inte skulle vilja lyssna på den här låten länge - Glasvegas med låten "Stabbed". HERREGUD!

    Risken finns kanske att han tar livet av sig och det vore ju absolut inte roligt, men låten är fanimej kata-S! (Katastrof, alltså).

    SvaraRadera
  2. Hehe. Testa med "Glamour Bitch" - Sara Love. Jag förstår inte hur någon ens orkar göra en sådan låt.

    SvaraRadera
  3. Anonym3:57 em

    Ge han lars winnerbäck. Dom flesta killar hatar lars winnerbäck. Tro mig du kommer att vinna.

    SvaraRadera
  4. Låten som hade fått mig att ge upp är "du är min man" med Helen Sjöhom och Benny Anderssons Orkester.

    FYYYY FAAAAAN VAD JAG HATAR DEN LÅTEN!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Vilken as-skön idé. Jag hade valt någon fjortislåt från sommarpojkarna. KÄnner ingen som klarar av att lyssna på dom. Vilken låt blev det till slut då?

    SvaraRadera