torsdag, maj 07, 2009

truck me

Oh yes.


Idag ska jag lära mig att köra truck och sånt. Känner mig absolut jätteinte lugn som en filbunke. Känner mig mer som en ormbunke typ.

Filbunke?!

Ormbunke?!

Aja, strunt samma.

För övrigt har jag sjungt på If U seek Amy hela morgonen. Högst oskönt eftersom jag läste hos Egoina att man lätt kan råka höra fel. Det låter lite som något annat på vissa ställen.

Men jag ska inte förstöra, nej nej.

Jag ska för övrigt sluta lyssna på Britney Spears. Även om jag hade en trevlig tid igår. Så känns det inte helt rätt. Inte bekvämt på något vis. Idag blir det nog en Okkervil River-dag.

And off I go. Hörs i eftermiddag kvinnor och män!

2 kommentarer:

  1. Oj, måste ha varit tungt att gå upp så tidigt ?

    Vad tur att du kände igen mitt inlägg! Som folk var rädda för - jag härmade inte, jag retades bara. Lite konstigt kanske.

    SvaraRadera
  2. Ta med på en truckride!

    SvaraRadera