fredag, maj 15, 2009

hello coconut

I morse vaknade jag inte som en prinsessa.

I morse vaknade jag av att Ebbas garderobsdörr inte gick att öppna.

Jaha, tänker ni, hur vaknar man av en stängd garderobsdörr?

Jo, det ska jag förklara. MAN VAKNAR AV DET JÄVLA OVÄSENDET ENS PAPPA GÖR NÄR HAN FÖRSÖKER ÖPPNA DEN DÄR HELVETESDÖRREN KLOCKAN HALV 7 PÅ NATTEN.

På natten?

(Ja, alltså. Jag behöver inte gå upp förrän kvart i 8. Då är halv 7 faktiskt på natten för min del. Halv 7 vill jag sova gott. Jag vill ligga och drömma fina saker och inte fundera på hur jag lättast dödar någon som gör oväsen.)

Carl: Sluuuuuuuuuuta studsa boll där nere, jag vill sooooova..

Hej. Det här är någons hjärna. Oklart vems. Jag vill inte påstå att det är min pappas eftersom folk brukar påstå att vi är lika.

3 kommentarer:

  1. Anonym11:59 fm

    Det där låter inte som skönaste väckningen nej. Stackarn.

    SvaraRadera
  2. Stjutdörr till stor garderob, lös hylla (bakom dörren) hade liksom... trillat fram och blockerade dörrens stjutfunktion totalt. Men genom att bryta sig in från andra hållet (genom ett inbyggt skåp), samt knuffa på garderobsdörren (åt alla tänkbara håll)lyckades vi till slut få upp den. Ebbas väska med ALLT fanns där inne. En perfekt start på dagen för hela familjen :-)

    SvaraRadera
  3. JAG fanns iaf inte där.. Så ALLT vet jag inte riktigt..

    SvaraRadera