onsdag, maj 20, 2009

hehe

Nu är jag och gubben på bilden i inlägget under typ tvillingar.

Idag fick min upplärare en ordentlig match i armbrytning. Och nu snackar vi om en kille som tränar varje frukost och lunch på gymmet.

Märkligt det där. Jag trodde att han skojade med mig.

Inte så att jag vann eller något.


Men det gjorde inte han heller. En rätt lika match skulle jag vilja påstå. Tror det handlar om teknik eller något. För killen har ändå dubbelt så stora muskler som mig.

Men det känns ändå som en jävligt stor vinst för min del. Alla som såg det tyckte att han borde skämmas. Röd i ansiktet och svettig blev han också. Jag var lite mer oberörd.

Nåväl. naptajm.

3 kommentarer:

  1. Tobias9:02 em

    Stackars lilla Tommy, visste inte vad han gav sig in på.

    SvaraRadera
  2. Även jag förlorade i armbrytning denna helg! trodde jag aldrig! så nu är nu vuxen och dessutom stark! men när kommer du börja ta tyngre ansvar! troligen snart :-) - eller?

    SvaraRadera