söndag, maj 03, 2009

A.T.T

I morgon ska jag ta ett astidigt tåg.

Till vår kära huvfudstad. (jag vet, töntigt att stava så. Men jag kunde inte hålla mig)




Nu funderar jag lite på vad jag ska göra medan jag är där. Något jag inte sett förut, någon skojig affär jag missat eller så. Man vet ju aldrig. Chanserna är stora att jag missat mycket.

Någon huvudstadsmänniska som vill dela med sig av jättebraiga förslag?

Jag skulle kunna tänka mig att se Kungen. Har inte gjort det. Vart hänger han förutom runt slottet dårå? Stureplan kanske..

ATT = Astidigt tåg

1 kommentar:

  1. Kungen hänger väldigt mycket i Rinkeby, testa åka dit :D

    Annars måste du ju plöja dig igenom alla "söt"-butiker som finns på söder. Där finns det magiska kläder! Öl på uteserveringarna! Stockholm är ganska tråkigt....

    SvaraRadera