söndag, april 05, 2009

Tiger-fucking-Lou

Vilken kväll! Vänner och fiender. Jag är en lycklig kvinna. Jag är en kvinna i ett lyckorus (som utlovats). Sam as in samantha som första låt. För min skull. Det kan inte bli mycket bättre. Jag var så himla nöjd där.

Att jag sen fick en trumpinne och lite säga-hej-och-jättetack-till-Erik-och-prata-jättelänge-med-rasmus-tid efter konserten var väl bara en liten bonus antar jag.

Och så var det konstaterat, en gång för alla. TIGER LOU ÄR VÄRLDENS BÄSTA BAND.
Jag är så nöjd att mitt favoritband inte är typ U2. Då skulle aldrig detta hänt. De hade ju aldrig spelat en låt som jag önskat, heller inte tagit sig lite tid att säga hej och bara prata lite.

Lucky me.



6 kommentarer:

  1. åhh va fint, fan vilka goa lirare :)
    hoppas anders wedin aka moneybrother läser min blogg så jag kan tjöta lite me han :D

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha en muffinbakande groupie...

    Deras logga är sjukt snygg!

    Ja, nu förstår jag. Tack. Stockholm är tråkigt.Hoppas verkligen att way out west bjuder upp till dans när vi kommer ner :P

    SvaraRadera
  3. Nu fattas det bara att dom lägger upp sig på Spotify också, så kan man lyssna lite mer på dom!

    SvaraRadera
  4. Ja! Rasmus visste inte varför de inte fanns kvar där. Fanns ju ett tag liksom..

    SvaraRadera
  5. tgr lou är underbara.

    SvaraRadera
  6. Mäktigt! Fan du känner fan Tiger Lou nu, coolt! Tipsa om Papier Maché som förband ;)

    SvaraRadera