onsdag, april 22, 2009

John ME

Min nya förälskelse John ME kommer till allas vårt Göteborg 1 maj. Jag tänkte gå dit med en av mina bästaste vänner Jenny. (Ja, hon som jag lurade)(skrattar fortfarande åt det luret. hihiheheh.)

Någon mer som vill hänga på kanske?

Man behöver inte gilla musiken, det räcker med att tycka att han är lite snygg. Om man nu tycker det. Annars får man följa med om man tycker att jag är snygg. Tycker man varken att musiken är bra, att John ME är snygg eller att jag är snygg får man nog stanna hemma tror jag.

3 kommentarer:

  1. milissa10:29 em

    Jag såg han i februari då han var förband till Hello Saferide. Fantastiskt bra live. Snygga är ni båda två!

    SvaraRadera
  2. jag vill också se honom :(

    SvaraRadera
  3. Är man gay om tycker att han är "döläcker"? Jag vill gärna se honom. Måste bara planera valborg rätt först.

    SvaraRadera