onsdag, april 29, 2009

4 in 1

Sjal

Filt

Flagga?

Koja

7 kommentarer:

  1. Stackars barn som ska lära sig rita den flaggan. Mycket mönster!

    Hörrödu, filmen du såg igår, soundtracket där, belle and sebastian, gillar du det?

    SvaraRadera
  2. Det gick bra med blommorna, ha ha! Det var min mor som skulle få dem. Jag ville bara försöka göra en större sak av det än vad det var..jag hade tråkigt..var ensam..ville ha bekräftelse!

    SvaraRadera
  3. Anonym11:35 fm

    Kojan var mysig! du ser snyggut inne i den :-)

    SvaraRadera
  4. guuud va mysigt ;)

    SvaraRadera
  5. Jo, jag har några vänner som jag kan vara med, men jag behöver mer. Jag behöver utflykt. Saker att göra. Något roligt. Annorlunda!

    SvaraRadera
  6. Anonym5:25 em

    Koja är roligt./ModigaMalin

    SvaraRadera
  7. Anonym9:51 fm

    wannabe hana-pee?

    SvaraRadera