fredag, april 17, 2009

Stekaren

Tjaaaaaaaaaa!

Schtekarn här. Har suttit ute o schtekt med mina schtekarkollegor hela lunchen. Så jäääääääääääla najz asså. Nej förlåt.

För övrigt är jag ganska dumförklarad för tillfället. Bara för jag säger "varför det" till så mycket. "Som en liten treåring". Som förut när Peter berättade att det skulle fortsätta att vara fint väder i helgen, fast det skulle bli kallt. Så säger jag "nejmen åh, varför det?" Helt plötsligt var det jätteroligt. Men strunt samma. Svårt o förklara.

Babylon är för övrigt inte rätt svar, så fortsätt gissa kära vänner.
pUsS o KjAm.

3 kommentarer:

  1. Skulle inte ni få 15 grader?

    SvaraRadera
  2. Det är en ordvits. Vafan, är inte du från göteborg? det var ju ni som uppfann dem.
    Hisnande. Jag står i en hiss. Inte? okej.

    SvaraRadera