fredag, april 24, 2009

modebloggsdrickan och dess bieffekter

Jag dricker modebloggsdricka.

JAG DRICKER MODEBLOGGSDRICKA MED KOFFEIN I.

Herregud. Jag har hamnat i modebloggsträsket.

Snart kommer ni se mig:
- Lägga upp dagens outfit.
- Handla 10par skor i månaden.
- Sluta äta mat.
- Börja sminka mig till jobbet.
- Drömma om balenciagas senaste vårkollektion.
- Fika med mina tjejkompisar varje dag.
- Hänga med andra modebloggerskor.
- Börja ha på mig märkliga kläder.
- Endast dricka färgglada drinkar.
- Bara ha högklackat.
- Tjäna pengar på min blogg.
- Börja beskriva mina kläder typ såhär "krispigt vit transparent blus".
- Tycka om kaffe.
- Dö av tristess.

Typiska modebloggssaker.

2 kommentarer:

  1. Haha, bra skildring av modebloggare!
    Ja Irene är fan helt enastående. Vilken karaktär, vilket original! haha

    SvaraRadera
  2. Vill ha.
    GHA! Mest. Nu. GHA. GHA! MEST!! NU!! GHA!

    SvaraRadera