torsdag, april 16, 2009

the end of my poop-face?

God Afton

Snart är min ansiktskräm som luktar bajs slut.

Blandade känslor inför detta.
Blandad känsla 1. Jag behöver en ny ansiktskräm, någon som luktar gott istället?
Blandad känsla 2. Jag har inga pengar så jag behöver inte fundera på det än.
Blandad känsla 3. Hur ska jag klara helgen om jag inte har några pengar?
Blandad känsla 4. Hur ska jag få i mig mat i morgon om jag inte har några pengar?
Blandad känsla 5. Hur ska jag överleva?
Blandad känsla 6. Kommer jag att dö nu?


Oj, nu kom mina känslor in på något annat här. Hejdå.

Frågan är väl om man verkligen kan dö av att inte ha någon ansiktskräm. Känns inte så.

2 kommentarer:

  1. Anonym10:21 em

    Haha, du är ju rolig du.

    SvaraRadera
  2. Hoppas innerligt att man inte kan dö av att inte ha ansiktskräm. Motbevisa mig inte!

    SvaraRadera