onsdag, juni 17, 2009

Qui Est Cette Fille

Omsomningen gick kanon. Känner mig en gnutta piggare nu tror jag.

Igår hände en lite rolig sak. Eller ja. Hände och hände. Jaja.

Vi satt i allafall och käkade på jobbet. Jag och två killar diskuterar desperate housewives. De gillar, jag gillar. Vi är överrens. En annan kille kommer in.

Han: Allså, jag fattar inte, jag kollade på första säsongen men sen fortsätter det ju bara, så jävla jobbigt. Man orkar ju inte fortsätta.
Jag: nehä, ja jag fortsatte i alla fall.
Jag: Jag tror man liksom måste förstå humorn som alltid finns där och lurar i bakgrunden för att tycka att det är kul.
Han: Vadå humor, att det bara fortsätter och fortsätter?
Jag: haha eh. Njaaa.
Han: HUR LÄNGE SKA DE VARA PÅ DEN DÄR JÄVLA ÖN EGENTLIGEN?!
Jag och de andra vid bordet: hm, eh???????
Han: Snackar vi inte Lost?

Ja, det var kul då i alla fall.


Nu ska jag lyssna på den här låten och bli frisk.



2 kommentarer:

  1. JAG ÄR HELLRE LYCKLIG NU ÄN OM 10 ÅR!!!!!!1


    smek från fucking åmål -hanna

    SvaraRadera
  2. Hehe tack tack! Det bara flöt på liksom, jag kan inte stoppa mina fingrar.
    Yelle är förbannat bra och Wow blir bara bättre och bättre! Om Yelle kommer så blir det ultimat!

    SvaraRadera