onsdag, juni 24, 2009

jag och lena

Här sitter jag i soffan på jobbet och väntar på Åsa.

Hej hej säger Lena i bakgrunden.


Okej tänker jag.
Först hade jag något roligt jag ville berätta men nu glömde jag precis av det.

Igår var jag för övrigt en grinig storasyster. Skulle ha kört Ebba och Fredrik till deras tåg som gick klockan 8 i morse. Men så kom jag på igårkväll att jag inte alls kände för att göra det. För i såna fall hade jag blivit tvungen att sitta och vänta i en timma tills jag började jobba.

Då blev ebba sur och så pratade de jättehögt utanför mitt rum när jag skulle sova. Kanske var det inte meningen men det kändes så.

Jaha.

Men det löste sig ändå.

Och jag fick sova gott tillslut.

hejhej

2 kommentarer:

  1. Nämen Anna, det var då inte särskilt snällt av dig. Hur fick de åka till tåget nu då? Gå?

    Visserligen kan det kanske vara tråkigt att vänta i en timme på att kunna gå till jobbet, men ÄNDÅ: stackars syster, he he.

    SvaraRadera
  2. Amen ah, okej då, hon kunde faktiskt ta tåget. Hon kommer ju ändå ha det så roligt där uppe att hon gott kan ha den där tågresan :D

    SvaraRadera