torsdag, juni 11, 2009

introsvar och vinnare

Rätt svar:
We are the champions - Queen
miss you - Adiam Dymott
Gladiator
True colors - Ane Brun
Shorline - Anna Ternheim
halo - Beyonce
clocks - Coldplay
you are not alone - Michael Jackson
Hoppípolla - Sigur Rós
Dry your eyes - The streets
17 år - Veronica Maggio
Teenage Dirtbag - wheatus
Kids - MGMT
The worrying kind - Maia Hirasawa
somebody told me - the killers
en vän med en bil - Håkan Hellström
Timglas - Lars Winnerbäck
Hero - Charlotte Perrelli


Vinnaren är Daniel Strömberg.



Funderar på att fortsätta med detta. Känns som det var kul. Kanske ska göra lite svårare också.
Får se.

Nu ska jag ta ut muffins från ugnen
hejdå.

4 kommentarer:

  1. Ja, gör det fler gånger. Det var riktigt skoj!

    Men det är svårt att kunna både artist och låt. I alla fall för mig. Jag kunde ju bara artisterna på några.. kan inte jag få ha handikapp till nästa gång?

    SvaraRadera
  2. aaaa roooooligt!

    SvaraRadera
  3. Kul, bra :)

    Nej Nicklas. Tyvärr. Inga handikapp. :)

    SvaraRadera
  4. Jag tar med komjölk du bjuder på muffins. Kommer snart

    SvaraRadera