torsdag, juni 18, 2009

kinder

Har ni sett den reklamen för kinder-choklad. Den när en lite kille är på bio med sin pappa.

Så ger pappan honom en sån liten chokladbit i papper.
Fast det är ingen choklad i. Bara papper.

Så ser man pappan, lite lurig och glad.

Då tänker man ju. Vafanken jävla pappa liksom.

Så kommer pojken upp i bild och LER som om han vunnit en miljon typ.

WHAT? säger jag då. Hade min pappa gjort så när jag var liten hade jag säkert blivit svinsur och börjat grina eller något.

Men nej, nej. Det här är en go och väluppfostrad pojke. Han skrattar bara åt sin tokiga pappa. "tihi så busigt"


Åh. Stör mig.


Lägger upp nån konstig kinderäggsreklam bara för det. Är tydligen lite dålig på att youtuba så jag hitta ingen goare.

3 kommentarer:

  1. Haha. Fan vad skön reklam.

    SvaraRadera
  2. hahah den är faktiskt sjukt störig den reklamen

    SvaraRadera
  3. Eh, nej det som är sjukt med den reklamen är att ungen är så jävla dum att han inte känner att han bara fick lite vikt papper.

    En sån dum unge hade jag lämnat kvar på bion.
    Han hade ändå inte hittat hem.

    SvaraRadera