onsdag, juni 03, 2009

Din mamma

Hej jag heter Anna.


Kommer ni ihåg när man var liten och alltid höll andan när man åkte i en tunnel.


Eller när man fällde sin lillasyster för hon alltid ville svara i telefonen.


Eller då när ens lillebror var svinfet och hade bilringar på låren.


Eller när alla andra tittade på pokemon på lördagarna fast jag och Ebba tittade på Familjen utter istället.


Då när det fräckaste man kunde göra var att spela snake på sin 3310.


Och när Nick Carter var den snyggaste personen i hela världen.


Eller när man tyckte det var roligt att stoppa in lucialjuset i näsan.


Och då när man hade svinlångt hår som man lovade sig själv att aldrig klippa av...


... jag är gammal.



Farligt motsägelsefullt från förra inlägget dock. "Ja, jag är en fjortis... blablabla"
Men vet ni?

DET SKITER JAG I. Jag växlar lite fram och tillbaka bara. So what? vem gör inte det liksom.

4 kommentarer:

  1. Heter det inte så, kicklas? Det stavas väl så. Alltså killa, kicklig i magen eller nått haha

    SvaraRadera
  2. Pinsamt! Jag som ska bli journalist. Men jag försökte leta på google och i word hur det stavades faktiskt, men kom aldrig på att det stavade så! Tack tack!

    SvaraRadera
  3. Viktor11:36 em

    Ändrade direkt!

    SvaraRadera
  4. Viktor11:38 em

    Om jag varit smart hade jag ju kunnat kollat synonymer till "killa" i word. Men så långt tänkte jag aldrig! haha

    SvaraRadera