måndag, maj 16, 2011

En fisk

Hej hej.

Eftersom blogger krånglade till sig i fredags utnyttjade jag detta och tog en liten liten paus.

Helgen har varit lite tokig med bakning fram och tillbaka + en 50årsfest. Så jag kände knappt av att jag var hemma över helgen. Tråkigt.

Men pyssla fiskar har jag hunnit med. Något som jag gissar på att mest barn och ett visst 22årigt barn kan tycka är roligt.

Du behöver ett fint papper, häftapparat, dubbelhäftande tejp, en sax och gärna lite fin musik i bakgrunden.






4 kommentarer:

  1. Passar också ett visst 28-årigt barn som tycker att fiskar alltid är kul.

    SvaraRadera
  2. Sophie8:46 em

    En sån ska jag göra en dag när jag får tid.

    SvaraRadera
  3. Det var jättekul att träffa dig idag :-)
    Hoppas att cupcaken smakade gott ;-)

    Ha det gott!
    Kram, Lisa

    SvaraRadera
  4. Detsamma Lisa! Ja, den var himmelsk. Frostingen.... nam nam.

    SvaraRadera