torsdag, maj 05, 2011

En fin kväll med Sufjan Stevens

I Tisdags hände en rolig sak. Jag satt på kontoret och twittrade. Väntade på att vi skulle traska bort till Olearys för att äta mat och titta på champions league.

Helt plötsligt plingar det till och jag får en gratisbiljett av den här tjejen till Sufjan Stevens på Cirkus. HURRA! Säger jag och får skynda mig bort eftersom konserten strax ska börja.

En märklig och utomjordisk konsert minst sagt. Förväntade mig rätt lugn mysig musik men det var mest galet. Och jag gillade det.

Skulle filma lite med telefonen men lyckades klicka i så det filmade med kameran på framsidan. Allt var bara mörkt och jag fattade ingenting. Fram tills det sista. Så därför blev det bara en kort liten film men hoppas ni överlever.

1 kommentar:

  1. Woho! Haha, jag läser inte heller någon bok just nu, fast det är mest för att jag inte har någon bra hemma!

    Jag kikade in din ritblogg, fantastisk! Älskar gubbarna :D

    SvaraRadera