söndag, mars 08, 2009

partyparty

Här är det mammafest.

Vi har ätit fin mat och druckit god dricka. Ja, söndagen är fulländad. Vinst i morse på matchen med 13-2 (trots att halva truppen var bakfulla, och några fortfarande fulla? får man skriva så? äsch, det var ändå b-lagsmatch. Nu blev det en väldigt lång mening i min parentes här.)gjorde ju att dagen började fint.
Nu har jag, Karin, mormor, morfar, mamma och Carl haft en photosession i photo-booth. En lyckad sådan om ni frågar mig.

De är dessvärre inte lika rutinerade som jag, men det kommer nog så småningom.
Enjoy!









8 kommentarer:

  1. Anonym4:29 em

    Vet de som gör peace-tecknet åt fel håll att det betyder "dra åt helvete"? :D

    SvaraRadera
  2. Det fick han veta efteråt när jag skrattade som en tok.

    SvaraRadera
  3. hahahaha din morfar, grym!

    SvaraRadera
  4. vem vet, han kasnke menade det?
    ananrs mysiga gammlingar:)hon unga måste vara moster?

    SvaraRadera
  5. eller är det du? :P

    SvaraRadera
  6. Haha, va?
    Jag är ju med på alla bilder

    SvaraRadera
  7. Anonym12:56 fm

    Hahaha fan vad jag garva åt morfarkortet! Photoboot-moment!

    SvaraRadera
  8. Anonym12:25 fm

    wow, förväxlade mamma med EBBA där. var fan bombsäker på att det var Ebba tills jag såg den andra bilden, jag bah OMG mindfuck!

    SvaraRadera