måndag, mars 23, 2009

hur hinner jag med allt?

Dagen är ung. Trots det har jag hunnit med allt det här:

- vaknat
- ätit frulle
- stekt på altanen med Amanda
- inte blivit brun
- sjungit lite
- hämtat posten
- somnat lite på altanen
- bestämt mig för att åka med till Karlstad
- glömt berätta för mamma innan jag bloggade om det.
- cyklat
- cyklat med en hand
- cyklat utan händer
- nästan ramlat när jag cyklade utan händer
- känt mig ofräsch
- duschat
- känt mig fräsch
- plockat ut ur diskmaskinen
- stoppat in en tvätt i tvättmaskinen
- lärt mig massa saker om Asien och Nordamerika
- bokat klipptid
- bloggat tre gånger
- önskat en låt till tiger lou-konserten 4e april
- trott att jag ska få en visdomstand och insett att det bara var en brödsmula

4 kommentarer:

  1. Anonym2:35 em

    sjukt produktiv dag. jag vill också göra en lista. nej just det, jag har ju ingen blogg.

    jag borde få gästblogga på din då och då

    SvaraRadera
  2. hahah så rolig, näsan ramlat när du cykla utan händer, stackarn!

    bra att du önska:D ja ska få howlin pelle att titta in på min blogg:P hahah

    SvaraRadera
  3. Anonym4:38 em

    Nej, men man kan ju inte vara helt normal heller .Fast i bland är jag helt jävla normal. Äter, sover, pratar osv... Men bara ibland!

    SvaraRadera
  4. Anonym4:55 em

    Bra skämt va?!
    just det du har väl kanske en sån liten mojäng så man kan surfa på internet överallt! Kan du livebogga från bilen

    SvaraRadera