tisdag, mars 10, 2009

kiss me

Ser att Nicklas har bytt profilbild på facebook.
Funderar lite på vad man som kille vill få ut av en sån här bild. Vill man att folk ska se hur man ser ut när man pussas? Vill man att folk ska bli sugna på att pussas med en?
Eller tycker man helt enkelt att man är jävligt het när man gör puss-minen?

Fråga inte mig. Jag brukar inte köra på den. Blir så pinsamt om någon missuppfattar en och tror att man är jättepussugen. Hoho. Nej, inget för mig.

Av erfarenhet vet jag dock att tjejer i det stora hela brukar komma undan med denna typ av bilder lite lättare än killar. Fråga mig inte varför, men så är det bara. Fast detta kanske är ett undantag?
Den som lever får se.

5 kommentarer:

  1. Anonym10:44 fm

    Eh,han vill visa hur det gick till när han pussade en lyktstolpe av metall och fastnade,.typ, gör inte det här hemma barn när det är minusgrader? Peace over and out.

    SvaraRadera
  2. Anonym11:18 fm

    Ja, alltså...nu vart det ju pinsammare än vad jag väntat mig. Tror jag ska byta bild.

    Bilden är en en larvbild av hur många poserar. Främst hur tjejer poserar. Det är ingenting jag vill framhäva på något vis alls. Att jag skulle varit het, nja, då hade jag absolut inte valt den bilden.

    Vem fan går med för små och fula skidgogglar inomhus?

    Men den ryker nu. Det kan jag säga.

    SvaraRadera
  3. Jag blev pussugen iaf måste jag erkänna!

    SvaraRadera
  4. Anonym3:20 em

    Det värmer i hjärtat när Hogge får sågen. Fortsätt gärna på inslagen linje....

    SvaraRadera
  5. Anonym9:13 em

    Jag håller med dig, men egentligen... Det är järvt av honom! Det är ett steg på vägen mot... Ja jag vet inte, jämnställdhet? Nästa steg kanske är att han bär kjol? Mascara? Handväska? Jag väntar iallafall med spänning.

    SvaraRadera