fredag, mars 20, 2009

inte som andra

Vi har väl för länge sedan konstaterat att jag är en kvinna av märkligt slag. Så jag gjorde en lista.

Här kommer Annas lista på 10 konstiga saker om mig själv.

1. Jag skalar potatis med vänster hand.
2. Mitt favoritprogram är champions league.
3. Jag gillar lukten av kaffe. Men så fort jag ser den bruna sörjan tänker jag blä.
4. Det första jag gör när jag vaknar är att titta mig själv i spegeln och skratta.
5. Jag tycker att Ola Svensson är sötast i Sverige.
6. Min mobil är fruktansvärt värdelös men jag orkar inte köpa ny.
7. Jag gillar att gå till tandläkaren. Tycker att det är lite mysigt.
8. Jag ryser jättelätt av ingenting, typ när någon är snäll.
9. Jag rankar händelser i bloggvärde/icke bloggvärde.
10. Tittar här om muffinsskorna finns kvar varje dag. Men det finns aldrig några kvar.


Jag utmanar Viktor, Crussoe, Spiderchick, Sarah, Ragge och Robin.

7 kommentarer:

  1. jag e utmanad, paniken sprider sig. springer runt i huset och har inte fattat att deet är sant. Utmanad av kvinnan...!

    SvaraRadera
  2. Anonym3:24 em

    Det är inte konstigt att tycka Ola Svensson är sötast, för det är han ju! :)

    Jag slå dig i utmaningen..

    SvaraRadera
  3. Anonym4:51 em

    Vad är utmaningen då? Och hur vet du att jag kallas för Vikky?

    SvaraRadera
  4. Anonym5:17 em

    Alltså att göra en lista med 10-saker-ni-inte-trodde-om-mig?! Har jag uppfattat det rätt?

    SvaraRadera
  5. Anonym7:48 em

    nej inte Ola, anna!

    SvaraRadera
  6. Anonym11:29 em

    Så Ja betyder att du har utmanat mig att göra en lista som du har gjort. Det är inte Ja som i Ja du vill gifta dig med mig?!

    SvaraRadera