torsdag, november 09, 2006

second time ever

hola! såhär såg jag ut en gång när jag tog kort.
nåväl. här kommer det andra inlägget.
i morse
var en sån där trött dag. alla berättade för mig hur trött jag såg ut i skolan. men sen lyssnade jag lite på min ipod och det trötta gick över. bra för mig. vi fick en ganska så skojig uppgift på grafisk i dag också. man skulle hitta en tidning som man skulle göra en snyggare design på. jag och ea tog MOJO- en ganska så fräsig musiktidning med en tillhörande cdskiva som vi lyssnade på när vi planerade. fick tillbaka matteprovet sen också. ett G var väl kanske inte vad jag önskat men med tanke på hur bra det kändes när man gjorde provet så kanske det var rätt så bra! nu ska jag träna innebandy och jag upptäckte att jag har rätt så brått.
walla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar