lördag, november 11, 2006

lördag liksom


jaha. så var det lördagkväll och jag har inget speciellt för mig. funderar på om jag ska gå på bio med martin. babel var det tänkt. frågan är om man orkar. filmen verkar hur fin som helst dock. den ska ses absolut, men djupa filmer när man är supertrött brukar inte vara att rekomendera. inte med tanke på hur bra jag är på att somna när jag inte borde. i skolan tillexempel. det har ju hänt. egentligen borde jag nog skämmas för att jag somnar i skolan, men det gör jag inte. antar att det är för det har hänt så många gånger att jag blivit imun mot det. nåväl, nu var det det där med o gå på bio eller inte. får nog fundera en liten stund till på det skulle jag tro..
ciao!

3 kommentarer:

  1. detta är mest en sympatikommentar. såg att du inte fått alltför många.

    SvaraRadera
  2. Anonym9:01 em

    alltså jag hade skrivit en kommentar men den kom nog inte fram. jag fattar inte hur man gör. undra om det kommer fram nu.

    förresten var det synd att du slutade med ditt "rubriktema" :D

    SvaraRadera
  3. Anonym9:03 em

    alltså jag är vekrligen stolt över mig själv som lyckades ! :D
    okej. det blev ingen bio har jag läst nu.

    men va du snabbast på simningen eller ? det skrev du inget om. allt är ju ändå en tävling :P
    och vem är martin ? hoho

    SvaraRadera