lördag, november 18, 2006

friday night


så var det fredag igen och jag kommer inte kunna sova för jag är själv hemma. nåväl. idag har ea o jesper o erik varit här o kollat lite anders o måns, idol och vänner. en tv-night alltså. absolut trevligt vill jag lova. imorgon är det meningen att jag ska veta vad jag ska göra. men det gör jag inte. förhoppningsvis löser det sig. håller iaf på att tanka ner avsnitt 4 från oc säsong 4. lite efterlängtat skulle jag tro. idag lagade jag och ea mat. helt själva. det blev fint och gott. erik tyckte det såg avancerat ut. men det vi är ju matproffs så det var inga problem. felicia åkte hem från idol idag också. lite sorgligt kanske. men äh.. vem försöker jag lura jag hejar ändå på erik och markus. har lite svårt att bestämma mig där. men idag var iaf erik bästbästbäst. aja. ska kolla oc nu!
walla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar