torsdag, november 16, 2006

jätteflickan Anna Gustafsson



hej jag heter anna och jag är en svensk jätteflicka.
whos fat now ea?
det har varit en ganska så rolig torsdag måste jag erkänna. jag och andréas fortsatte med våran mojotidning. det gick lite segt men vi hade skojigt. sedan blev det brandövning också. nåväl. i morgon har vi historiaprov och det känns allt annat än bra. egentligen så tror jag att jag kan det mesta, men ändå inte. man får inte känna sig för säker, då kan man säkert ingenting. på tal om prov så skrev jag 12 sidor på mitt filosofiprov igår. kändes ganska bra, med tanke på att jag inte trodde att jag kunde någonting alls. kanske är det när man inte tror att man kan något som det går som bäst.. funderar på att fortsätta med att tro att jag inte kan något om historian samtidigt som jag läser litegrand. har match idag också. hoppas lite att jag kanske ska va bättre än jag varit hittils. det har väl gått sådär om man säger så. nåväl. historia måste läsas om jag ska kunna skriva något alls i morgon.
ciao!

2 kommentarer: