onsdag, februari 18, 2015

Att slå in paket

Något av det roligaste jag vet i pysselväg är att slå in paket. Det är ett så himla enkelt pyssel och är alltid uppskattat. Det är också ett enkelt sätt att få ett lite halvtråkigt innehåll att i alla fall för stunden kännas festligt. :)

Till detta paketet gjorde jag en pompom-boll av prickig cellofan från Lagerhaus. Sen använde jag lite grovt snöre för att slå in och ett a4 fin-papper från mitt lilla pappersförråd.

Eftersom paketet är utdelat och öppnat kan jag även avslöja innehållet. Det är 36st bilder som jag printat via Polagram. Toppentips från mig att ge bort. Det blir väldigt personligt och kul att ha utskrivna bilder och inte ha allt i digital form.
Jag ska nog göra en liten beställning till mig själv någon dag också.



2 kommentarer:

  1. Så himla fint! Har alltid gillat att slå in paket, har liksom fått göra det åt hela familjen när det är kalasdags. Så roligt!

    SvaraRadera
  2. Super fint, Anna! Tycker också om att slå in paket men nu när jag tänker efter blir det mest kring jul. Får nog börja köpa mer presenter helt enkelt ;)

    SvaraRadera