måndag, maj 07, 2012

Sneak peak från bloggforum

Jag har varken tid eller ork att göra världens längsta inlägg just nu, men det kanske är lugnt eftersom klockan är mitt i natten och ingen brukar läsa min blogg vid den här tiden ändå. Men för er som kikar in senare idag så tänkte jag att ni kunde få en liten sneak peak från Söndagen. 
Det var jätteinspirerande och roligt. Väldigt intressant och många bra ord som jag tänker ta med mig. Som att låtsas att succén redan är garanterad, bit tills det knakar och att göra det jag vill istället för det jag kan. Eller bara gå på känsla som Monica Ahlberg gjorde. 

Mer kommer i morgon! 

Här är förresten En bild på Karin Adelsköld som förklarar hur skönt det kan vara att gå på toaletten när man har barn. "Som en spaweekend att få bajsa ifred". 


För er som vill hänga med lite mer live så uppdaterar jag instagram flera gånger under dagarna på bloggforum. Där heter jag precis som här, kvinnan.

Ses i cyberspace. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar