onsdag, januari 09, 2013

Örhängen by Kvinnan

Ett tag tyckte jag inte alls om örhängen. Sen bara bestämde jag att jag visst gjorde det och köpte ett par. Men hittade inte riktigt de perfekta.

Förrän igår. När det ryckte lite extra i pysselnerven gick jag till Panduro och handlade. Och sen gjorde jag de här. Precis så som jag tänkt i mitt huvud att jag vill ha mina örhängen. Puderrosa och i kantiga former. Sen gjorde jag några gråa också av bara farten. Kanske blir det fler färger idag. Jag får se.

Skulle man vilja beställa ett par får man maila till mig (annagustafsson2(at)gmail.com).
Det finns lite olika storlekar och färger.

Tjingeling!


Jag och min kamera uppskattar tyvärr inte det fruktansvärt dåliga ljuset som Göteborg ger oss just nu. Så dessa bilder var det bästa jag kunde trycka fram. Kommer bättre bilder så fort det blivit helg och jag kan använda dagsljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar