söndag, december 13, 2009

Luciakaos

Jag sitter för tillfället i min lillebrors rum och har lånat hans lilla dator. I går hjälpte jag honom att köpa julklappar och på kvällen bakade vi lussekatter hos mamma och pappa. Nu på morgonen har vi gjort pepparkakor samtidigt som pappa febrilt försökt laga min stackars bil. Det är tydligen något ogött med avgasröret.

Allt eftersom tiden går känner jag mig mer och mer stressad. Klockan ett är det meningen att jag ska träffa Sandra i haga för att kika på julmarknaden där. Finns inga chanser i världen att jag kommer hinna dit i tid. Jobbigt läge.

Mitt i allt detta insåg jag att det är lucia idag. Men herre gud. Ingen lussning!! Förra året klädde ju jag på mig luciakläderna och lussade för Ebba och Carl men i år blev det visst inget med det.

Nåväl. Ett långt lite meningslöst inlägg här på lunchkvisten.

I'll be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar