måndag, december 14, 2009

jul-lådor

Oh yes!

När man jobbar på ica-lagret får man en liten jullåda med mat och sånt.

Det blir ännu festligare när både jag och David jobbar på lagret.

Idag var jag och hämtade båda våra lådor.
Vi fick alltså.
-Julskinka x2
-Mörk choklad x2
-julkort x2
-knäckebröd x2
-jalapenos x2
-almanacka x2
-färskost x2
-pesto x2
-wafers x2
-osthyvel x2
-pate i fyrpack x2
-kallrökt lax x2
-ugnsbakad leverpastej x2
-julost x2
-rökta ringen x2
-oliver x2
-senapssill x2
-löksill x2
-köttbullar x2

Jajjemen. Jag har för avsikt att äta upp allt jag tycker är gott innan David kommer hem så får han ta det äckliga (sill, pate, almanacka, rökta ringen osv.)

Jobbigt blir bara om han råkar surfa in på min blogg och ser att han inte riktigt fick ta del av allt..

Aja, det får bli ett senare problem. Nu ska jag och chokladen umgås lite.

hej.

4 kommentarer:

  1. nä, måste han äta almanackan?

    SvaraRadera
  2. hihihi, nä kanske inte.

    SvaraRadera
  3. Anonym10:23 em

    Ta med resterna på lördag. Säkert någon som vill smaka även på det mindre goda. Kram Å

    SvaraRadera
  4. najs med mat! ;)

    sv: Tack! den är från sweet, finns att köpa på holywood och junkyard (tror jag) :D

    SvaraRadera